Usenetről röviden

Usenetről röviden

XS Usenet 1 Mbit free hozzáférés ingyenesen

2014. október 27. - StanLee

Ha valaki ismerkedik az usenettel, vagy nem akar havonta az usenet hozzáférésért fizetni, javaslom próbalja ki a XS usenet promóciójat. A következő linkre kattintva https://my.xsusenet.com/signup.php?pk=1 feliratkozhat az 1 Mbit maximáslis letöltési sebességet adó hozzáférésre.

Sytix kommentje alapján kipróbáltam, hogy a 10 napnál régebbi posztokat is le lehet-e tölten. Elég érdekes lett az eredmény. Szinte minden, ami az XS usenet szerverein megtalálható, legyen az 10 napnál régebbi poszt, az ingyenes 1 Mbit-es hozzáféréssel is letölthető. Tehát nincs korlátozás a maximum 10 napos posztokra. A sebesség igaz nálam csak 140-160 kbyte/sec között mozgott, szerintem ez igazán megéri, ha az ember nem túl sok mindent akar letölteni, es nem baj, ha sokáig kell várnia. Természetesen ennél a szolgáltatónál is igaz, hogy minnél régebbi posztról van szó, annál nagyobb a valószínűsége, hogy már nem lesz komplett a letöltés. A tesztjeim alapján ami sz XS usenetnél az ingyenes eléréssel nem volt elérhető, azt a saját tweaknews előfizetésemmél sem tudtam elérni.

A regisztráció során kapott e-mailben lévő adatok alapján lehet használni a szilgáltatást.

A GrabIt esetében a következő beállításokra van szükség:

Profile Name: xsusenet_free
Hostname: free.xsusenet.com
Port: 119
Account Name: a Username, nem a client area username
Password: Password, nem a client area password
SSL: nem szabad engedélyezni
Max allowed connections: 2

Az SABnzbd esetében a következők (Config/Servers):

Host: free.xsusenet.com
Port: 119
Username: a Username, nem a client area username
Password: Password, nem a client area password
Connections: 2
Retention time: 0 days
SSL: nem szabad engedelyezni

A bejegyzés trackback címe:

https://usenetuser.blog.hu/api/trackback/id/tr226838685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sytix 2014.10.29. 12:49:03

Szia
Jó,hogy ezt kitetted.Igaz kicsi a sebesség,de még mindig jobb,mint pl a data.hu freeben,vagy bármelyik fájlmegosztó,ahol képkódokkal kell szenvedni.Találtam ezt az oldalt www.ngprovider.com/free-usenet-trials.php itt össze van foglalva,hol,mi,mennyiért.Nekem ami tetszett az a USENETBUCKET www.usenetbucket.com/en/ Basic Bucket € 2,95 10 Mbit.Ennél olcsóbbat nem találtam.Találtam kiskapukat is,pl a tweaknews ingyenes csomagját másodszorra már nem engedte regisztrálni ip eggyezés miatt,de a Tor browserel kijátszható,bár a super hide ip progi nem megfelelő,más progit nem próbáltam,a tor browser megoldotta.Valamint van a PREPAID-USENET www.prepaid-usenet.de/ itt 5gb kapsz ami nem jár le x nap után,mobilra elküldik a kódot,én ugyanazzal a mobilszámmal csináltam 4 fiókot,most van 20gbom.Ha az eggyikröl elfogy törlöm GrabItról és beteszem a másikat,csak kellet mindig freemail fiókot csinálni,de végül is megérte.Bár biztos,hogy elő fogok fizetni valahol,az a biztos.A € 2,95 az már ténleg nem pénz.Egyébként erröl az usenetbucket hallotál?Meg azt szeretém megkérdezni,hogy lehet egyszerre több gépröl használni az accot?Tehát nem olyan,mint anno a rapidshare,hogy letilt ha több gépröl használod?Vagy az ilyen fájlmegosztók,ahol nem lehet több gépröl használni.Valakivel összedobnánk 2en,és nyugodt lennék.Csak a tweaknewst csináltam mégeggyet,meg a prepaid-usenet.de 4 fiókot,de ezt csak azért,mert nem jár le,a többinél nem próbáltam a trialt,mert most felesleges.
Üdv

StanLee · https://newsroll.net 2014.10.29. 20:34:01

@sytix: Szia! Meg nem hallottam az usenetbucketrol. Amit talaltam roluk, az alapjan az XS usenet adja a technikai hatteret nekik, szoval ha megvan az xsusenet-es 1 mbit-es hozzaferesed, akkor csak annyival kapsz tobbet, hogy gyorsabban tudsz letolteni.

Ha pl. X GByte adatra lenne szukseged, akkor block account-ot erdemes keresned, ahogy irtam, a newsdemon egy jo megoldas lehet, nekem bejottek.

A legtobbb elofizetessel egyszerre csak egy IP cimrol lehet letolteni. tehat megosztani meg lehet, de egyszerre csak egy ember tudja hasznalni.

Ha tobben akartok egy hozzaferest megosztani, akkor erdemes az eweka.nl (2000 nap retention) hozzafereset hasznalni, egyszerre nyolc kulonbozo IP cimrol lehet tolteni. XS Usenet technikai hatteret hasznalo reseller pl. az ssl-news, naluk egyszerre 30 kulonbozo IP cimrol lehet hasznalni 1 elofizetest, a maximalis sebesseg artol fugg, de oszinten, 300 mbit-et meg harmincan sem tudnak egyszerre kihajtani. Amugy szerintem ar-ertek aranyban, ha regebbi posztokra is szuksegunk van, akkor az eweka a legjobb. Udv, Stanlee
süti beállítások módosítása