Usenetről röviden

Usenetről röviden

Eweka teszt

2014. május 03. - StanLee

Nemrég voltam otthon, és be kell vallanom, ki akartam használni az otthoni gyorsabb internet hozzáférés lehetőségét, ill. azt, hogy barátnőm nem rinyál, ha valamit letöltök a netről, mert az ugye itt Németországban nem legális...

Volt egy két régebbi anyag, amit le akartam már tölteni. A már majdnem 10 hónapja meglévő egyetlen block account-om a tweaknews.eu-tól sajnos csak 1100 napos retention-el rendelkezik, ami a majd 2000 napos dolgokhoz nem ad hozzáférést.

Keresgéltem, hogy mire is akarok előfizetni, aminek legalább 2000 nap retention-je van, és nem amerikai. A sok holland közül egyedül az eweka.nl jött szóba, mert reklámoztak egy egynapos előfizetést 1,1 euróért, ami valljuk be őszintén hogy nagyon jó ár, ha csak hébe-hóba töltenénk le. Elő is akartam fizetni, de csak a fizetésnél derült ki hogy ez bizony csak holland mobillal működik. Szóval megvettem a legkisebb, 30 napos unlimited előfizetést.

Gyorsan ment a regisztráció, semmi komfortérzés, csak 100% nntp. A szolgáltató generál felhasználónevet (ez egy szám) amihez egy jelszó tartozik, amit meg lehet változtatni automatikusan, ha elfelejtenénk. Az adatok a szerverhez e-mail-ben jöttek meg. SABnzbd-t beállítottam és máris jött az adatfolyam. A 30 mbit-es vonalon stabilan jött a legrégebbi és a legfrissebb anyag is 3,2 MByte/sec-el. Ennél több reklám nem is kell. A német 10 Mbit-es DSL-en 800 napos anyagok esetén tartósan jött 1 MByte/sec-el minden.

A 7,5 eurót az 50 Mbit-es 8 szálas letöltést biztosító előfizetésre kicsit sokallom, de még mindíg olcsóbb, mint bármelyik másik amerikai szolgáltató előfizetése. Itt nem cicóznak, csak az nntp előfizetést adják. A 2083 napos retention miatt viszont a régebbi dolgokra nagyon jó!

http://www.eweka.nl/en/usenet_toegang/aanmelden/?lang=en&page=usenet_toegang&sub=aanmelden

A bejegyzés trackback címe:

https://usenetuser.blog.hu/api/trackback/id/tr756111915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu 2017.11.29. 21:32:44

Szia, én is rég használom angliában az Usenetet, a kérdésem az lenne hogy te magyar contentet tudsz tölteni vele? És hogyan találod meg?

__________
Eweka+nzbfinde+synology+Sonarr+Radarr+Sabnzbd+Jackett
süti beállítások módosítása