Usenetről röviden

Usenetről röviden

Ingyen usenet a Tweaknews-tól

2014. július 26. - StanLee

Aki nem ismeri még az usenetet, az kipróbálhatja a Tweaknews-nál, hogy hogyan is működik ez az egész dolog. 10 napig, maximum 10 GByte adatforgalom, 10 Mbit-es sebességgel. Szerintem ennyiből bárki eldöntheti, hogy neki való-e az usenet.

Javaslom az ingyenes próbaidőszak utan, hogy várjatok egy kicsit, mert kb. egy héten belül majd kaptok nagyon jó ajánlatot a Tweaknews-tól, Blockaccount-ra. Én vettem egy 300 GByte-os adatmennyiséget kb. haramdáért a hivatalos árnak, már majdnem egy éve csak azt használom, igaz nagyon keveset töltök mostanában usenetről.

Várom a visszajelzéseket, kinek mennyire tetszett a Tweaknews szolgáltatása.

A bejegyzés trackback címe:

https://usenetuser.blog.hu/api/trackback/id/tr346546243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orokoltem 2014.08.03. 09:23:12

Szervusz!

Nekem nem egészen tiszta ez a UseNet dolog. Van három darab régi "scene release" amit szeretnék megszerezni, ugyanis az acrhív hdd-m amin voltak elpatkolt. Viszont pár Indexelő oldal ki is dobta ezeket az NZB fájlokat, ha mondjuk előfizetnék valamelyik Usenet Providerre akkor letudnám azokat tölteni? Összesen vagy 3 gigabájt lenne az egész, nem egy nagy was is dast.

Igyekszem dekódolni a Usenet lényegét, tetszik is, de nem minden világos. :)

StanLee · https://newsroll.net 2014.08.10. 15:40:30

Ha az indexelo oldal szerint nem regebbi, mint 1100 napos az anyag, amit le akarsz tolteni, es a 10 Gbyte-ba belefer, akkor javaslom ezt a Tweaknews-os ingyenes probat kihasznalni. Letoltesre a SABNZBD+-ot vagy a GrabIt-et javaslom. Ha regebbi, mint 1100 nap, akkor sajnos valamelyik szolgaltatonal, aminek 2000 napnal nagyobb a mentesi ideje (pl. supernews, vagy newsdeamon)erdemes egy havi nem megujulo elofizetest vasarolni, es azt hasznalni, kiprobalni minden lehetoseget az Usenet-nek. Az astranews-t nem javaslom, mert nagyon gyorsan torolnek egy ideje.

Irj, hogy sikerult-e letoltened azt, amit kerestel.

sytix 2014.10.21. 18:24:49

Szia
Erröl mit tudsz?
www.xsusenet.com/

Az 1mbit es ingyen csomagra gondolok.Regisztráltam,ezt a levelet kaptam

Welcome to XS Usenet!

Your account has been successfully created.
By using your credentials below, you will be able to log on for free to our system.

You will need software to access the Usenet. We recommend Newsbin Pro or Newsleecher but there are of free alternatives available on the Internet such as GrabIT.

Client Area Username: xxxxxxxxx@freemail.hu
Client Area Password: xxxxxx
Client Area: www.xsusenet.com/client/

Reader Free Accounts: free.xsusenet.com
Reader Premium: reader.xsusenet.com
Regular Port(s): 23, 80, 81, 119, 443, 8080, 2323, 8181
SSL Port(s): 563, 564, 600, 663, 664 (premium only)
Username: xxxxxxxxx
Password: xxxxxxxxx

A részeket kitakartam.Mit kell a GrabIt hez beirni a Profil name,Hostname,Username?
Próbáltam,de nem kapcsolódik.A free tweaknews.eu 10gb as az müködik gond nélkül.Nekem jó lenne az 1mbit,100kb is,de nem akar mukodni sajnos.

StanLee · https://newsroll.net 2014.10.22. 11:13:20

@sytix: Hello, meg nem hasznaltam oket, de majd kiprobalom, ha lesz egy kis idom regisztralni naluk. Az 1 mbit es a 10 retention nap nem sok, de ha eleg, akkor meger egy probat.

En a kovetkezo beallitasokkal probalkoznek:

Profile Name: xsusenet_free
Hostname: free.xsusenet.com
Port: 119
Account Name: a Username, nem a client area username
Password: Password, nem a client area password
SSL: nem szabad engedelyezni
Max allowed connections: 2

Remelem igy mar mukodik.

sytix 2014.10.23. 03:40:05

Köszi sikerült beállitanom.Nos nem tudom mit akar jelenteni a 10 retention nap,de én amit itt predb.me/ találok ami pár éves,az gond nélkül lejön,csak legyen fent a http://nzbindex.nl.Észrevettem,hogy 1=2 mpig 400kb,majd megál 1=2 mpig ,majd ujra.Mivel a netem csak 5mbit,nekem tökéletessen megfelel,meg ráérek.
Egyébként hihetetlen milyen kevés info van a usenetröl,a te blogodon kivül szinte nem is találni semmit,de nálunk szerb fórumokon is allig allig valami.Én is csak most ismerkedek vele,az ujdonság varázsa,nekem tetszik.A tweaknews.eu Basic csomagja nekem tetszik,korrekt ár.

StanLee · https://newsroll.net 2014.10.23. 11:40:51

@sytix: Szia!

Majd beregelek hozzajuk, megnezem milyen az ingyenes hozzaferes. A 10 nap retention azt jelenti, hogy csak ahhoz szabadna hozzaferesnek lennie az ingyenes accountnak, ami 10 napnal nem regebbi.

Azert nincs az usenet-rol semmi informacio magyarul, mert nalunk a DC es a torrent lett az egyeduralkodo. Addig, amig a feltotltest nem uldozik, nem kell senkinek usenet hozzaferes. Jo ismerkedest az usenet vilagaval!
süti beállítások módosítása